Mrs e-commerce

[av_section min_height=’custom’ min_height_px=’430px’ padding=’default’ shadow=’no-border-styling’ bottom_border=’border-extra-arrow-down’ bottom_border_diagonal_color=’#333333′ bottom_border_diagonal_direction=” bottom_border_style=” custom_margin=’0px’ custom_margin_sync=’true’ custom_arrow_bg=” id=” color=’main_color’ background=’bg_color’ custom_bg=’#97c9c5′ background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” attachment=” attachment_size=” attach=’scroll’ position=’bottom center’ repeat=’stretch’ video=” video_ratio=’16:9′ overlay_opacity=’0.5′ overlay_color=” overlay_pattern=” overlay_custom_pattern=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-183yrzk’]
[av_heading heading=’Algemene voorwaarden’ tag=’h2′ link_apply=” link=’manually,http://’ link_target=” style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=’40’ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’20’ margin=” margin_sync=’true’ padding=’40’ color=’custom-color-heading’ custom_font=’#ffffff’ av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-jxvll31q’ admin_preview_bg=”][/av_heading]
[/av_section]

[av_section color=’main_color’ custom_bg=” src=” attachment=” attachment_size=” attach=’scroll’ position=’top left’ repeat=’no-repeat’ video=” video_ratio=’16:9′ min_height=” min_height_px=’500px’ padding=’large’ shadow=’no-border-styling’ bottom_border=’border-extra-arrow-down’ id=” av_uid=’av-155lork’]

[av_one_full first av_uid=’av-105nuls’]

[av_textblock textblock_styling_align=” textblock_styling=” textblock_styling_gap=” textblock_styling_mobile=” size=” av-desktop-font-size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” template_class=” av_uid=’av-vsux0g’ sc_version=’1.0′ admin_preview_bg=”]

 

ALGEMENE VOORWAARDEN
MRS E-COMMERCE

 

Artikel 1. Definities

1.1. Mrs e-commerce: de Besloten Vennootschap Mrs e-commerce, gevestigd te Rotterdam en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 85064130.

1.2. Klant: de natuurlijke persoon of rechtspersoon die met Mrs e-commerce een overeenkomst is aangegaan en werkt vanuit zijn/haar beroep of bedrijf.

1.3. Onder ‘algemene voorwaarden’ wordt verstaan: het geheel als bepalingen zoals die in dit document zijn opgenomen.

1.4. Diensten: alle diensten die Mrs e-commerce voor de klant gaat uitvoeren. Hieronder worden onder andere verstaan maar niet uitsluitend: het als online marketing bureau helpen van ondernemers bij hun online zichtbaarheid en online vindbaarheid door middel van het maken en activeren van advertenties, het beheren van het desbetreffende advertentieaccount en/of campagnes, het analyseren van de advertenties, rapportages, coach- en strategiecalls, SEO optimalisatie, linkbuilding, social media beheer, en e-mailmarketing. Tevens het aanbieden van losse strategiesessies en een online cursussen met betrekking tot adverteren.

1.5. Overeenkomst: de overeenkomst tussen Mrs e-commerce en de klant op basis waarvan Mrs e-commerce de diensten zal gaan uitvoeren.

1.6. Informatie: alle gegevens die de klant aan Mrs e-commerce aanlevert.

1.7. Schriftelijk: per brief, e-mail en digitale berichtgeving zoals WhatsApp.

1.8. Vertrouwelijke informatie: alle financiële-, zakelijke- en persoonsgegevens die door de klant en/of Mrs e-commerce worden verstrekt, ingevoerd, opgeslagen en verwerkt.

1.9. Website: www.mrsecommerce.nl.

 

Artikel 2. Toepasselijkheid van deze algemene voorwaarden

2.1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle door Mrs e-commerce gedane aanbiedingen, uitgebrachte offertes, gesloten overeenkomsten, verrichte diensten, andere verrichte handelingen en facturen tenzij schriftelijk anders is overeengekomen.

2.2. Door een akkoord via de e-mail, het accepteren van een online offerte en/of via de website een bestelling te plaatsen, en expliciet akkoord te geven, verklaart de klant dat hij/zij kennis heeft genomen van deze algemene voorwaarden en akkoord gaat met de inhoud hiervan.

2.3. Als er verschillen zijn tussen bepalingen uit deze algemene voorwaarden en bepalingen in een getekende overeenkomst, gaan de bepalingen uit de overeenkomst boven de bepalingen in deze algemene voorwaarden.

2.4. Deze algemene voorwaarden zijn ook van toepassing op handelingen en/of werkzaamheden die door derden worden uitgevoerd die door Mrs e-commerce zijn ingehuurd voor het uitvoeren van werkzaamheden binnen deze overeenkomst.

2.5. De toepasselijkheid van de algemene voorwaarden en/of inkoopvoorwaarden van de klant worden uitdrukkelijk van de hand gewezen. Andere voorwaarden zijn dus niet van toepassing op de gesloten overeenkomst.

2.6. Mrs e-commerce mag de algemene voorwaarden altijd wijzigen, ook voor bestaande overeenkomsten.

2.7. Als Mrs e-commerce de algemene voorwaarden wijzigt, zal Mrs e-commerce de klant hiervan per e-mail op de hoogte stellen.

2.8. In geval van een wijziging van de algemene voorwaarden mag de klant de overeenkomst ontbinden vanaf het moment dat de nieuwe algemene voorwaarden geldig worden, of tot maximaal 7 dagen na het in werking treden van de nieuwe algemene voorwaarden.

2.9. Indien een bepaling uit deze algemene voorwaarden ongeldig wordt verklaard zullen de overige bepalingen van deze algemene voorwaarden volledig van kracht blijven en zullen Mrs e-commerce en de klant in overleg een nieuwe bepaling opstellen om de ongeldig verklaarde bepaling te vervangen. Hierbij moet het doel en de strekking van de ongeldig verklaarde bepaling in het achterhoofd worden gehouden.

 

Artikel 3. Aanbod

3.1. Als een aanbod van Mrs e-commerce een beperkte geldigheidsduur heeft, wordt dit duidelijk in het aanbod, op de website of via social media aangegeven. Als er geen termijn is aangegeven, is het aanbod geldig tot 14 dagen na de datum waarop het aanbod is uitgebracht. Als de klant het aanbod niet binnen die 14 dagen accepteert, vervalt het aanbod. Het aanbod is daarnaast onder voorbehoud van beschikbaarheid.

3.2. Zolang de klant het aanbod niet binnen de genoemde termijn heeft geaccepteerd, mag Mrs e-commerce het aanbod en de bijbehorende tarieven intrekken of wijzigen.

3.3. Mrs e-commerce geeft in het aanbod aan welke dienst of gekozen pakket wordt aangeboden, welk tarief hievoor wordt gehanteerd en/of het gebruikelijke uurtarief met een geschat aantal uren. Aan een schatting qua uren kunnen geen rechten worden ontleend. Eventuele bijkomende kosten zoals reiskosten á €0,23 ex btw p/km worden tevens vermeld.

3.4. Als blijkt dat de klant bij de aanvraag onjuiste en/of onvolledige gegevens heeft doorgegeven, mag Mrs e-commerce de tarieven en aanvullende voorwaarden aanpassen.

3.5. Het aanbod en/of de speciale actie geldt niet automatisch voor vervolgopdrachten.

3.6. Het aanbod bevat een volledige omschrijving van de aangeboden diensten, de beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de klant mogelijk te maken.

3.7. Mrs e-commerce mag een aanbetaling ter waarde van de opstartkosten uit de offerte of de eerste termijnbetaling van het overeengekomen offertebedrag in rekening brengen voorafgaand aan de werkzaamheden. De werkzaamheden en/of voorbereidingen zullen pas starten nadat de factuur met betrekkking tot deze kosten is voldaan.

3.8. Mrs e-commerce mag de tarieven tussentijds wijzigen. Als de tarieven van overeengekomen diensten stijgen na het sluiten van de overeenkomst, dan mag de klant de overeenkomst annuleren per de datum dat de prijsverhoging ingaat. Prijsverhogingen door wettelijke regelingen of bepalingen zijn hierbij uitgesloten. Prijsverhogingen zullen ten minste 30 dagen voor het ingaan van de verhoging aan de klant worden gemeld.

3.9. Als de klant een abonnement of overeenkomst voor onbepaalde tijd met Mrs e-commerce heeft gesloten, en Mrs e-commerce de tarieven verhoogt met een percentage gelijk aan de stijging van de dienstenprijsindex die is vastgesteld door het CBS, kan de klant de overeenkomst niet tussentijds ontbinden.

3.10. Alles wat buiten het aanbod aan de klant wordt geleverd, wordt beschouwd als meerwerk en als zodanig in rekening gebracht.

3.11. Mrs e-commerce kan niet aan het aanbod worden gehouden als de klant redelijkerwijs kon begrijpen dat het aanbod, of een onderdeel daarvan, en kennelijke vergissing, verschrijving of typefout bevat.

3.12. In geval van een spoedklus is Mrs e-commerce gerechtigd €50,- per uur extra in rekening te brengen.

3.13. In aanvulling op artikel 3.12 is Mrs e-commerce te allen tijde gerechtigd een spoedopdracht te weigeren.

3.14. De eventuele kosten voor het gebruik van de door Mrs e-commerce te gebruiken software en de benodigde licenties worden niet opgenomen in de offerte, deze kosten zijn voor de klant zelf en worden derhalve niet door Mrs e-commerce gefactureerd tenzij anders overeengekomen. Tevens dient de klant zelf deze software en/of licenties af te sluiten.

 

Artikel 4. Overeenkomst, meerwerk, annuleren en ontbinden

4.1. De overeenkomst komt tot stand vanaf het moment dat de klant akkoord via de e-mail stuurt, de offerte online accepteert of een bestelling plaatst via de website. Wijzigingen in gesloten overeenkomsten kunnen alleen schriftelijk worden gedaan en zijn pas geldig wanneer deze door Mrs e-commerce en de klant zijn geaccepteerd.

4.2. Na het sluiten van de overeenkomst zal Mrs e-commerce binnen de afgesproken termijn starten met de werkzaamheden. Als de klant het aanbod elektronisch heeft geaccepteerd, bevestigt Mrs e-commerce de acceptatie van het aanbod. Zolang Mrs e-commerce de acceptatie niet heeft bevestigd, mag de klant de overeenkomst kosteloos ontbinden.

4.3. Mrs e-commerce mag bepaalde werkzaamheden uit laten voeren door derden of zich laten ondersteunen zonder dat de klant daarvan vooraf op de hoogte gesteld hoeft te worden.

4.4. Als Mrs e-commerce door onvoorziene omstandigheden, die op het moment van het opstellen van het aanbod nog niet bekend waren, meer werk moet uitvoeren dan is overeengekomen in het aanbod, mag Mrs e-commerce de daaruit voortkomende meerkosten als meerwerk aan de klant in rekening te brengen.

4.5. Wanneer door meerwerk het tijdstip van (af)levering wijzigt, stelt Mrs e-commerce de klant hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte.

4.6. Een online sessie kan tot 24 uur voor aanvang van de sessie kosteloos worden verplaatst. Bij verplaatsing binnen 24 uur, het voor de tweede keer verplaatsen van dezelfde sessie, het binnen 24 uur voor aanvang annuleren van de sessie of niet-tijdig aanwezig zijn, wordt de volledige sessie alsnog in rekening gebracht, of wanneer deze al is voldaan wordt deze niet gerestiuteerd. In geval van een traject komt de sessie te vervallen.

4.7. Een gesloten overeenkomst met betrekking tot een eenmalig project, reeds ingeplande uitvoerende werkzaamheden, abonnement of online cursus kan niet worden geannuleerd. De betalingsverplichting tot het volledige overeengekomen offertebedrag blijft van toepassing.

4.8. Ingeval van gedeeltelijke deelname of tussentijdse beëindiging van een opdracht door de klant, vanwege andere redenen dan overmacht of nalatigheid van Mrs e-commerce, behoudt Mrs e-commerce het recht op het volledige overeengekomen tarief voor de betreffende overeengekomen diensten. De overeenkomst kan niet tussentijds ontbonden worden. De betalingsverplichting voor de klant komt niet te vervallen en indien er al betalingen hebben plaatsgevonden, vindt er geen restitutie plaats.

4.9. Het door de klant geaccepteerde aanbod, eventueel gesloten overeenkomst en deze algemene voorwaarden vormen samen de volledige weergave van de rechten en verplichtingen van beide partijen en vervangen alle eerdere schriftelijke en mondelinge afspraken.

 

Artikel 5. Uitvoering van de overeenkomst

5.1. Iedere overeenkomst tussen Mrs e-commerce en de klant is een inspanningsverplichting waarbij Mrs e-commerce de verplichtingen naar beste vermogen en inzicht zal uitvoeren, met de nodige zorgvuldigheid en vakmanschap. Mrs e-commerce kan echter niet verantwoordelijk worden gehouden als het resultaat van de werkzaamheden niet aan de verwachtingen van de klant voldoet en/of aan het resultaat dat de klant beoogde.

5.2. Mrs e-commerce zorgt ervoor dat (vertrouwelijke) informatie die de klant aan Mrs e-commerce levert zodanig wordt beveiligd dat deze gegevens niet beschikbaar zijn voor onbevoegde personen.

5.3. In sommige gevallen is Mrs e-commerce bevoegd een naamsvermelding te plaatsen in/op geleverde producten en/of diensten. Het is de klant niet toegestaan deze naamsvermelding te verwijderen, behalve als anders is overeengekomen.

5.4. In aanvulling op artikel 5.3 is Mrs e-commerce ook bevoegd om voor promotionele doeleinden, voor bijvoorbeeld een portfolio of referenties, de gegevens van de klant (naam + bedrijfsnaam) op de website en/of social media kanalen te publiceren.

5.5. De klant is verplicht om alle informatie die nodig zijn voor de uitvoering van de werkzaamheden, zoals persoons- en bedrijfsgegevens en informatie over of met betrekking tot de uit te voeren werkzaamheden en relevante informatie waar Mrs e-commerce om verzoekt, zoals input voor de opdracht en aan te leveren afbeeldingen en/of teksten, rapportages, cijfers en alle overige informatie waar Mrs e-commerde om vraagt, tijdig aan Mrs e-commerce beschikbaar te stellen. De klant is verantwoordelijk voor de juistheid, volledigheid en betrouwbaarheid van deze gegevens, ook als ze van derden afkomstig zijn. Bovendien moet de klant, indien nodig, beschikken over een geldige gebruikslicentie voor de te gebruiken afbeeldingen en overige content.

5.6. De klant vrijwaart Mrs e-commerce voor aanspraken van derden met betrekking tot de geldige gebruikslicentie uit artikel 5.5.

5.7. Als de klant de gegevens uit artikel 5.5 niet of niet-tijdig aan Mrs e-commerce beschikbaar stelt en de uitvoering van de werkzaamheden daardoor vertraging oploopt, dan komen de daaruit voortvloeiende extra kosten voor rekening van de klant. Daarnaast mag Mrs e-commerce eenzijdig besluiten om de uitvoering van de werkzaamheden op te schorten tot het moment dat de gegevens door Mrs e-commerce zijn ontvangen. Mrs e-commerce is in dat geval nooit aansprakelijk voor geleden schade door de klant.

5.8. Afspraken over deadlines worden in het aanbod schriftelijk overeengekomen. Indien levering door Mrs e-commerce afhangt van feedback of input van de klant, is Mrs e-commerce nimmer aansprakelijk voor vertraging tijdens het uitvoeren van de opdracht. Mrs e-commerce is dan gerechtigd de deadline eenzijdig te verschuiven.

5.9. Binnen de opdracht is het mogelijk om door middel van één revisieronde per uitvoerende werkzaamheden correcties aan Mrs e-commerce door te geven, tenzij anders overeengekomen. Correcties kunnen binnen de omvang van het aanbod worden aangeleverd mits dit niet leidt tot verandering van de opdracht. De correcties dienen binnen 7 dagen te worden aangeleverd aan Mrs e-commerce.

5.10. In geval van wijziging van de opdracht, correcties die te laat worden aangeleverd of wanneer de klant om een extra revisieronde verzoekt, zal door Mrs e-commerce meerwerk zoals genoemd in artikel 3.10 aan de klant worden doorberekend. Correcties die leiden tot verandering van de opdracht zullen ook worden doorberekend aan de hand van het op dat moment geldende uurtarief van Mrs e-commerce.

5.11. Mrs e-commerce behoudt zich het recht voor om, indien de klant content die discriminerende, pornografische, beledigende of bedreigende inhoud bevat aanlevert of daarom verzoekt, de opdracht te weigeren en de overeenkomst onmiddellijk te ontbinden.

5.12. Mrs e-commerce houdt de klant, voor zover noodzakelijk, op de hoogte van de werkzaamheden en de uitvoering van de diensten.

5.13. Als tijdens de uitvoering van de opdracht blijkt dat er rechtenvrije foto’s moeten te worden aangekocht voor de juiste uitvoering van de werkzaamheden, zal Mrs e-commerce deze in overleg met de klant aanschaffen. De kosten voor de extra digitale bestanden zullen op basis van nacalculatie c.q. meerwerk in rekening worden gebracht.

5.14. Mrs e-commerce werkt voor de opdracht online, op haar eigen locatie. Indien de klant kenbaar maakt op een externe locatie af te willen spreken dan kan er in overleg met Mrs e-commerce een afspraak worden ingepland. Eventuele kosten voor het reserveren/gebruik van deze externe locatie zijn voor rekening van de klant.

5.15. De kosten voor het adverteren worden niet opgenomen in het aanbod, deze kosten zijn voor de klant zelf en worden niet door Mrs e-commerce gefactureerd behalve als dit uitdrukkelijk is overeengekomen.

5.16. Als Mrs e-commerce met de klant is overeengekomen dat Mrs e-commerce een media- en/of advertentiebudget in rekening brengt, zal dit bedrag voorafgaand aan de start van de campagne aan de klant gefactureerd worden. Na de betaling van de volledige factuur zal Mrs e-commerce de campagne starten. Het media- en/of advertentiebudget wordt los van de gewerkte uren of het abonnement in rekening gebracht.

5.17. Voor aanvang van de werkzaamheden zal Mrs e-commerce het advertentieaccount controleren

op andere beheerders, deze ‘oude’ beheerders zullen worden verwijderd.

5.18. In geval van een traject met een vooraf bepaalde duur is de klant is zelf verantwoordelijk voor het tijdig inplannen van afspraken en/of sessies binnen 3 maanden na de start van het coachingtraject. Niet tijdig ingeplande afspraken en/of sessies en eventuele ingestuurde advertenties voor feedback komen te vervallen na afloop van de duur van de overeenkomst. Tevens kan door de klant geen aanspraak meer gemaakt worden op niet of nog niet genoten onderdelen van de opdracht in welke vorm dan ook.

5.19. In uitzondering op artikel 5.18 kan, tenzij anders overeengekomen, het coachingtraject enkel met maximaal 2 weken worden verlengd indien de klant ziek is of met vakantie is geweest.

5.20. Na akkoord op de offerte dient binnen 3 maanden gestart te worden met de overeengekomen werkzaamheden. Indien de klant Mrs e-commerce niet binnen 3 maanden in de gelegenheid stelt met de werkzaamheden te beginnen, is Mrs e-commerce gerechtigd de opdracht eenzijdig te beëindigen. De aanbetaling/opstartkosten wordt niet aan de klant geretourneerd en de restantbetaling(en) komen te vervallen.

5.21. In aanvulling op artikel 5.20. zal Mrs e-commerce de klant binnen de opdracht maximaal 3 keer herinneren de benodigde input aan te leveren. Indien de klant hier geen gehoor aan geeft, is Mrs e-commerce zonder akkoord van de klant gerechtigd de opdracht te beëindigen.

 

Artikel 6. Rechten en verplichtingen voor de klant

6.1. De klant moet zich houden aan de bepalingen zoals deze zijn opgenomen in deze algemene voorwaarden.

6.2. De klant is verplicht om wijzigingen in de gegevens zoals genoemd in artikel 5.5. zo spoedig mogelijk aan Mrs e-commerce te melden.

6.3. De klant is verplicht om klachten over de door Mrs e-commerce geleverde diensten zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 7 dagen na een sessie en/of het publiceren van de advertentie dan wel uiterlijk binnen 30 dagen na het afronden van de gehele opdracht en/of einde van de samenwerking, aan Mrs e-commerce te melden. Mrs e-commerce streeft ernaar binnen 5 werkdagen op de klacht te reageren.

6.4. De klant is verplicht Mrs e-commerce een redelijke termijn te geven om het de klacht en/of het geconstateerde gebrek te herstellen. Het indienen van een klacht schort de betalingsverplichting niet op.

6.5. Eén jaar na levering van de producten en/of diensten vrijwaart de klant Mrs e-commerce van alle juridische claims naar aanleiding van die geleverde diensten en/of producten.

6.6. De klant moet zelf reservekopieën maken van alle materialen en/of gegevens die Mrs e-commerce nodig heeft voor de uitvoering van de werkzaamheden. Bij verlies van deze materialen en/of gegevens is Mrs e-commerce niet aansprakelijk voor de schade die daaruit voortkomt.

6.7. Als Mrs e-commerce inloggegevens met de klant deelt, dan is de klant verantwoordelijk voor deze gegevens. Mrs e-commerce is niet aansprakelijk voor misbruik en/of verlies van de inloggegevens en mag ervan uitgaan dat de klant degene is die inlogt door middel van de met de klant gedeelde inloggegevens.

6.8 De klant is gehouden tot goedkeuring van de door Mrs e-commerce gemaakte content, tenzij anders overeengekomen. Indien er fouten/onjuistheden staan in de content nadat deze zijn goedgekeurd door de klant, kan Mrs e-commerce hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

6.9. Het is de klant, en eventuele derden, niet toegestaan wijzigingen aan te brengen binnen de gemaakte content/campagnes en de bijbehorende copy/teksten/visuals zonder voorafgaand overleg met Mrs e-commerce. Indien de klant toch zelf, en zonder voorafgaand overleg met Mrs e-commerce, wijzigingen aanbrengt is Mrs e-commerce niet verantwoordelijk voor de gevolgen hiervan.

6.10. De content en de bijbehorende (digitale) producten welke door Mrs e-commerce worden geleverd zijn enkel voor het in de offerte overeengekomen gebruik. De geleverde producten en/of content mogen niet worden gebruikt voor andere (commerciële) doeleinden of andere kanalen dan in eerste instantie in de offerte is overeengekomen.

6.11. De advertentiekosten worden, mits dit is overeengekomen, direct via het advertentieaccount van de klant aan de klant in rekening gebracht. De klant is zelf verantwoordelijk voor het periodiek controleren van de aan hem/haar verstuurde facturen.

6.12. De klant dient zelf op de hoogte te zijn met betrekking tot het beleid van social media advertenties.

6.13. De klant wordt in de gelegenheid gesteld vragen te stellen in de community, Mrs e-commerce zal deze vragen binnen 5 werkdagen, met uitzondering van de vakanties van Mrs e-commerce, het weekend en feestdagen, beantwoorden. Vakanties van Mrs e-commerce worden tijdig aan de klant gemeld. Tijdens de gemelde vakantie is Mrs e-commerce niet bereikbaar.

6.12. Er bestaat geen herroepingsrecht aangezien de klant altijd een zakelijke klant is.

6.13. In aanvulling op artikel 6.12 is het niet mogelijk aangeschafte digitale producten, waaronder een online dienst zoals een cursus, masterclass, training of e-book, te retourneren. Door bestelling en betaling van de digitale producten krijgt klant direct de volledige toegang tot de aankoop welke niet geretourneerd of ontbonden kan worden.

6.14. Zonder overleg met Mrs e-commerce mag er geen tweede advertentiespecialist worden toegevoegd aan het advertentieaccount. Mrs e-commerce is gerechtigd, zodra zij dit opmerkt, de andere advertentiespecialist direct uit het account te verwijderen.

 

Artikel 7. Levering en levertijd

7.1. De door Mrs e-commerce te hanteren leveringstermijn verschilt per opdracht en wordt in overleg met de klant vastgesteld. De levertijd begint na totstandkoming van de overeenkomst en na ontvangst van alle benodigde gegevens en/of materialen.

7.2. De klant moet de benodigde gegevens en/of materialen zoals genoemd in artikel 5.5 en eventuele aanvullende gegevens zoals content, teksten en/of afbeeldingen om een juiste uitvoering van de werkzaamheden mogelijk te maken, uiterlijk 7 dagen voor aanvang van de werkzaamheden en/of het coachingtraject aan Mrs e-commerce aanleveren, tenzij anders is overeengekomen.

7.3. Genoemde termijnen zijn altijd richtlijnen, deze termijn is nooit definitief. Als de termijn wordt overschreden, betekent dit niet automatisch dat Mrs e-commerce in gebreke is.

7.4. Als de levertermijn met meer dan 30 dagen wordt overschreden, kan de klant de overeenkomst alleen ontbinden als Mrs e-commerce na een gedetailleerde schriftelijke ingebrekestelling niet binnen een redelijke termijn de levering alsnog uitvoert en de verplichtingen niet nakomt.

7.5. De klant is verplicht datgene te doen wat nodig is om een tijdige levering door Mrs e-commerce mogelijk te maken. Hieronder wordt onder andere verstaan het leveren van de gegevens en/of materialen zoals genoemd in artikel 7.2.

7.6. Als door toedoen van Mrs e-commerce de levering vertraging oploopt door ziekte of vanwege andere onvoorziene (persoonlijke) omstandigheden, zal Mrs e-commerce dit zo snel mogelijk schriftelijk, maar altijd binnen 24 uur, aan de klant meedelen. Tevens is Mrs e-commerce gerechtigd een vervanger in te schakelen indien dit nodig is voor de juiste en tijdige uitvoering van de overeenkomst.

7.7. Aan de leveringsplicht van Mrs e-commerce zal, zonder tegenbewijs, zijn voldaan zodra de door Mrs e-commerce geleverde diensten en/of producten een keer aan de klant zijn aangeboden.

 

Artikel 8. Betaling

8.1. Zodra het aanbod door de klant is geaccepteerd, is ook de verplichting ontstaan tot betaling van het overeengekomen tarief.

8.2. Facturen dienen binnen 14 kalenderdagen na de factuurdatum betaald te zijn, behalve als er andere afspraken zijn gemaakt of op de factuur een andere betaaltermijn vermeld is.

8.3. Indien de betaling plaatsvindt via automatische incasso maar incasso onmogelijk blijkt, bijvoorbeeld vanwege onvoldoende saldo op de rekening van de klant, vanwege een door de klant verkeerd opgegeven rekeningnummer of door een stornering van het bedrag, dan is de klant €15,- administratiekosten verschuldigd per niet-geslaagde automatische incasso.

De klant is en blijft verplicht de tot dan toe openstaande facturen zelf binnen 14 dagen te voldoen.

8.4. Mrs e-commerce biedt de klant de mogelijkheid om in vooraf overeengekomen termijnen te betalen. Indien de (termijn) betaling(en) niet-tijdig worden voldaan, is Mrs e-commerce bevoegd de werkzaamheden uit te stellen tot een volgende betaling is gedaan en de door haar ingestelde campagnes (tijdelijk) te pauzeren.

8.5. Indien niet-tijdige betaling drie keer is voorgekomen, kan Mrs e-commerce besluiten de opdracht eenzijdig te beëindigen en/of de mogelijkheid tot termijnbetalingen op te heffen en is het resterende bedrag direct en in zijn totaliteit opeisbaar door Mrs e-commerce.

8.6. Als de klant niet-tijdig aan de betalingsverplichting voldoet, is de klant van rechtswege in verzuim zonder dat een verdere ingebrekestelling nodig is.

8.7. Bij een niet tijdige betaling is de klant, naast het verschuldigde bedrag vermeerderd met de wettelijke (handels)rente, verplicht tot een volledige vergoeding van zowel buitengerechtelijke als gerechtelijke incassokosten welke ten minste 15% van het factuurbedrag met een minimum van €150,- excl. BTW bedragen.

8.8. In geval van liquidatie, faillissement, beslag, surseance van betaling of overlijden aan de zijde van de klant zijn de vorderingen van Mrs e-commerce onmiddellijk opeisbaar.

8.9. In aanvulling op artikel 8.8 heeft Mrs e-commerce het recht de uitvoering van de werkzaamheden of het nog niet uitgevoerde gedeelte daarvan, zonder ingebrekestelling of rechterlijke interventie te beëindigen of op te schorten, zonder recht op vergoeding van schade voor de klant die hierdoor mocht ontstaan.

8.10. De klant kan bezwaren tegen de door Mrs e-commerce verzonden facturen uiterlijk binnen vijf dagen na factuurdatum schriftelijk aan Mrs e-commerce kenbaar maken. Na ontvangst van het bezwaar zal Mrs e-commerce een onderzoek instellen naar de juistheid van het factuurbedrag. Bezwaren tegen verzonden facturen schorten de betalingsverplichting van de klant niet op.

 

Artikel 9. Intellectueel eigendom

9.1. Alle intellectuele eigendomsrechten op alle geleverde diensten, producten, campagnes,  templates, visuals, documentatie en/of materialen berusten bij Mrs e-commerce tenzij anders is overeengekomen. Het is de klant in geen enkel geval toegestaan de geleverde diensten, producten, documentatie en/of materialen te veelvoudigen, door te verkopen, openbaar te maken en/of aan derden ter beschikking te stellen, behalve als schriftelijk anders is overeengekomen.

9.2. De intellectuele eigendomsrechten op door Mrs e-commerce ontwikkelde voortbrengselen van de menselijke geest, zijn en blijven exclusief eigendom van Mrs e-commerce tenzij de rechten worden afgekocht of anders is overeengekomen.

9.3. Mrs e-commerce is niet verantwoordelijk voor de informatie en/of content die via de klant met Mrs e-commerce wordt gedeeld of ter beschikking is gesteld.

Indien de door de klant aangeleverde informatie en/of content op een manier inbreuk maakt op rechten van derden en/of in strijd is met de geldende wet- en regelgeving, zal de klant Mrs e-commerce vrijwaren van enige aanspraken op schadevergoeding die derden eisen als gevolg van dit handelen van de klant.

9.4. Iedere handeling die in strijd is met dit artikel wordt gezien als inbreuk op het auteursrecht waarbij Mrs e-commerce recht heeft op een vergoeding ter hoogte van minimaal tweemaal de door Mrs e-commerce gehanteerde licentievergoeding voor een dergelijke vorm van gebruik zonder het recht op enige schadevergoeding te verliezen.

9.5. De klant krijgt na levering van de diensten en de content een exclusieve en niet-overdraagbare licentie tot het gebruik van de content voor de campagnes, templates en advertenties. De licentie leent zich voor normaal gebruik en sluit bewerkingen aan de geleverde content uit. Mrs e-commerce kan als gevolg nimmer aansprakelijk worden gesteld voor niet behaalde resultaten of de mate waarin het leveren van de diensten bijdraagt aan het door de klant en Mrs e-commerce gestelde doel.

 

Artikel 10. Duur overeenkomst en beëindiging

10.1. De overeenkomst wordt aangegaan voor bepaalde tijd, behalve als uit het aanbod anders voortvloeit of als partijen uitdrukkelijk en schriftelijk andere afspraken hebben gemaakt.

10.2. De klant kan de overeenkomst niet tussentijds opzeggen.

10.3. Beide partijen mogen de overeenkomst alleen ontbinden als de andere partij na een deugdelijke schriftelijke ingebrekestelling niet aan de verplichtingen voldoet. In ieder geval moet er een redelijke termijn zijn gesteld om de tekortkoming te herstellen.

10.4. In uitzondering op artikel 10.3. kan Mrs e-commerce de overeenkomst zonder ingebrekestelling en zonder rechterlijke tussenkomst door schriftelijke kennisgeving direct geheel of gedeeltelijk beëindigen als zich een dringende reden voordoet waaronder in ieder geval wordt begrepen dat:

  • surseance van betaling aan de klant is verleend;
  • het faillissement van de klant is uitgesproken;
  • het vermoeden bestaat dat de klant niet aan de betalingsverplichting kan (blijven) voldoen en terugkerende betalingsproblemen;
  • de klant handelt in strijd met de openbare orde, goede zeden en/of wet- en regelgeving;
  • de klant inbreuk maakt op rechten van derden;
  • de klant handelt in strijd met een verplichting die voortkomt uit de overeenkomst;
  • de klant niet reageert op correspondentie per e-mail, telefoon en/of schriftelijk al dan niet per aangetekend schrijven en redelijke richtlijnen en/of aanwijzingen van Mrs e-commerce negeert;
  • er voor Mrs e-commerce aanwijzingen en/of (nieuwe) feiten en omstandigheden zijn dat Mrs e-commerce zich niet (meer) naar beste kunnen kan inzetten, bijvoorbeeld vanwege een vertrouwensbreuk met de klant, om de werkzaamheden uit te voeren.

10.5. Mrs e-commerce zal, indien de overeenkomst wordt beëindigd vanwege een situatie uit

artikel 10.4 het resterende bedrag voor de nog niet uitgevoerde werkzaamheden aan de klant retourneren maar nooit verplicht zijn om een schadevergoeding aan de klant te betalen.

10.6. Als Mrs e-commerce op het moment van de beëindiging zoals genoemd in dit artikel al betalingen met betrekking tot de reeds uitgevoerde werkzaamheden heeft ontvangen, zullen deze betalingen niet met terugwerkende kracht worden terugbetaald. Daarnaast blijven bedragen die Mrs e-commerce vóór de ontbinding aan de klant heeft gefactureerd nog steeds verschuldigd en worden op het moment van de ontbinding direct opeisbaar.

 

Artikel 11. Aansprakelijkheid

11.1. De klant is en blijft altijd zelf verantwoordelijk voor het uitvoeren of toepassen van kennis, handelingen en/of adviezen die door Mrs e-commerce worden gegeven tijdens het uitvoeren van haar diensten. Daarnaast erkent de klant dat een eventueel beoogd resultaat niet direct zicht- en meetbaar zal zijn. Mrs e-commerce geeft geen garanties over het bereik van de campagnes, advertenties, ROAS, ROI en/of de clicks en verkopen.

11.2. Indien Mrs e-commerce toch, ondanks artikel 11.1, toch aansprakelijk wordt gesteld, is iedere aansprakelijkheid beperkt tot vergoeding van directe schade tot maximaal tweemaal van het overeengekomen tarief voor de betreffende werkzaamheden. Dit bedrag is te allen tijde maximaal het bedrag wat de verzekering aan Mrs e-commerce uitkeert. Als er sprake is van een duurovereenkomst, is de aansprakelijkheid beperkt tot vergoeding van de directe schade tot maximaal het bedrag van de door de klant laatst betaalde factuur.

11.3. De klant heeft pas recht op een schadevergoeding als de klant Mrs e-commerce heeft gewezen op de toerekenbare tekortkoming en/of onrechtmatige gedraging tegenover de klant door middel van een ingebrekestelling. In de ingebrekestelling dient de klant Mrs e-commerce een redelijke termijn te geven om de tekortkoming te herstellen en/of alsnog na te komen. Alleen wanneer Mrs e-commerce niet heeft voldaan aan herstel en/of nakoming, heeft de klant mogelijk recht op een schadevergoeding. Als de nakoming en/of het herstel blijvend onmogelijk is, geldt het vereiste van een ingebrekestelling niet.

11.4. In aanvulling op artikel 11.2 is Mrs e-commerce alleen aansprakelijk voor directe schade zoals de redelijke kosten ter vaststelling van de oorzaak en de omvang van de schade, eventuele redelijke kosten die de klant moet maken om de schade te laten herstellen en redelijke kosten die gemaakt dienen te worden ter voorkoming of beperking van de schade voor zover de klant kan aantonen dat deze kosten hebben geleid tot beperking van directe schade als bedoeld in dit artikel.

11.5. Mrs e-commerce is niet aansprakelijk voor schade die voortvloeit uit deze overeenkomst, met uitzondering van situaties waarin de schade te wijten is aan opzet of grove schuld aan de kant van Mrs e-commerce.

11.6. Mrs e-commerce is in ieder geval nooit aansprakelijk voor indirecte of gevolgschade zoals gemiste besparingen, misgelopen winst, kosten voor juridische bijstand, verlies van klanten, herstelkosten, schade door bedrijfsstagnatie en voor schade ontstaan door verlies van de gegevens uit artikel 5.5 en 7.2 bij het uitvoeren van de werkzaamheden of wanneer Mrs e-commerce is uitgegaan van door of namens de klant verstrekte onjuiste of onvolledige gegevens.

11.7. De klant vrijwaart Mrs e-commerce tegen alle aanspraken van derden, kosten daarbij inbegrepen, die op welke manier dan ook samenhangen met werkzaamheden die Mrs e-commerce in het kader van de overeenkomst heeft verricht.

11.8. Mrs e-commerce aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor stockphoto’s en/of andere content die door de klant wordt aangeleverd, maar waarvan de klant geen geldige gebruikslicentie kan tonen.

11.9. Mrs e-commerce is nooit aansprakelijk voor de bereikbaarheid van de te gebruiken kanalen en de accounts van de kalnt. Indien een advertentieaccount wordt geblokkeerd door het platform zelf, zal Mrs e-commerce alles doen wat in haar macht ligt om het account te laten deblokkeren maar kan nooit aansprakelijk zijn voor de blokkade zelf.

11.10. Mrs e-commerce kan niet garanderen dat de te gebruiken platformen altijd en overal te bereiken zijn en aanvaard geen aansprakelijkheid voor het tijdelijk niet bereikbaar zijn van de kanalen en het daardoor niet kunnen uitvoeren van haar werkzaamheden.

11.11. Mrs e-commerce is nimmer aansprakelijk voor acties die de klant op zijn/haar online kanalen uitvoert en de gevolgen daarvan waardoor het account kan worden geblokkeerd.

11.12. Mrs e-commerce is niet aansprakelijk voor eventuele hacks, de klant is verplicht een tweefactor autenticatie te gebruiken.

11.13. Mrs e-commerce is niet aansprakelijk voor het niet functioneren van de eigen website van de klant en/of de door de klant ingestelde Facebook Pixel.

 

Artikel 12. Onderbreking van de werkzaamheden en overmacht

12.1. Mrs e-commerce is niet gehouden aan de verplichting tot het uitvoeren van de werkzaamheden als de nakoming ervan onmogelijk is geworden door overmacht. Onder overmacht wordt een situatie verstaan waarin partijen redelijkerwijs geen invloed op uit kunnen oefenen zoals ziekte, een pandemie, ongevallen, brand, bedrijfsstoringen, het niet bereikbaar zijn van de te gebruiken social media platformen en overheidsmaatregelen.

12.2. Indien zich een situatie zoals genoemd in

artikel 12.1 voordoet, of andere omstandigheden plaatsvinden waardoor de werkzaamheden tijdelijk niet uitgevoerd kunnen worden, worden de verplichtingen opgeschort zolang partijen niet aan hun verplichtingen kunnen voldoen. Partijen zoeken in een dergelijke situatie samen naar een oplossing. Indien de overmacht meer dan 90 dagen heeft geduurd, zijn beide partijen bevoegd de overeenkomst schriftelijk te ontbinden. De tot dan toe gemaakte kosten en gewerkte uren worden onmiddellijk opeisbaar.

12.3. Mrs e-commerce is bij het uitvoeren van de werkzaamheden in sommige gevallen afhankelijk van de medewerking, diensten en leveranties van derden waar Mrs e-commerce geen invloed op kan uitoefenen. Mrs e-commerce kan daarom niet aansprakelijk gesteld worden voor schade in geval van een situatie waarbij de schade te wijten is aan een derde partij waarmee Mrs e-commerce een overeenkomst is aangegaan.

12.4. In geval van een zakelijke overeenkomst zijn partijen gehouden de werkzaamheden te verplaatsen en blijft de betalingsverplichting in stand.

 

Artikel 13. Aanvullende bepalingen: abonnementen

13.1. Mrs e-commerce biedt een abonnement voor een vast tarief per maand aan. De klant kan een abonnement aanvragen en afsluiten via de e-mail.

13.2 Het abonnement heeft een minimale looptijd van 6 maanden waarbij er iedere maand of ieder kwartaal voorafgaand aan de maand/het kwartaal gefactureerd wordt, tenzij anders aangegeven. Vervolgens kan er tegen het einde van de abonnementsperiode worden opgezegd met inachtneming van de opzegtermijn van één maand.

13.3. Het abonnement wordt automatisch verlengd met 1 maand, tenzij er tijdig wordt opgezegd met inachtneming van de opzegtermijn.

13.4. Bij gedeeltelijke afname of tussentijdse beëindiging door de klant vindt geen restitutie van de factuur plaats. Bij tussentijdse ontbinding van een abonnement blijft de klant onverminderd gehouden tot betaling van de volledige overeengekomen bedragen betreffende het abonnement.

13.5. Mrs e-commerce houdt een registratie bij. Indien de klant meer advertentiecampagnes of werkzaamheden wenst af te nemen dan opgenomen is in het abonnement, worden deze  werkzaamheden in rekening gebracht op basis van nacalculatie en aan de hand van het op dat moment geldende uurtarief van Mrs e-commerce.

13.6. Slechts 3 niet-gebruikte campagnes/advertenties kunnen maximaal 1 keer meegenomen worden naar de volgende maand.

13.7. De eerste maand van het eerste abonnement betreft een proefperiode. Binnen deze periode kunnen beide partijen, zonder opgaaf van redenen, de werkzaamheden direct beëindigen zonder dat de minimale looptijd en/of het opzegtermijn in acht genomen moet worden.

13.8. Na het beëindigen van de samenwerking is de klant niet gerechtigd de door Mrs e-commerce gebruikte campagnes te hergebruiken.

13.9. Mrs e-commerce behoudt zich het recht voor opdrachten te weigeren welke binnen 24 uur uitgevoerd moeten worden. De klant is bevoegd opdrachten bij Mrs e-commerce neer te leggen, maar wanneer Mrs e-commerce niet beschikbaar is, kan de klant hier geen rechten aan ontlenen.

13.10. Mrs e-commerce hanteert een garantiebeleid waarbij de klant het abonnement na 3 maanden tussentijds kan beëindigen wanneer de campagne na een periode van 3 maanden geen minimale ROAS van 2 heeft behaald. 

13.11. Artikel 13.10 is niet van toepassing wanneer er korter dan 3 maanden is geadverteerd of niet het hele advertentiebudget ingezet is.

13.12. ⁠Het garantiebeleid van Mrs e-commerce is enkel van toepassing wanneer Mrs e-commerce van de klant de volledige vrijheid heeft gekregen in de opmaak en de strategie van de campagnes. Mocht de klant niet akkoord gaan met de werkwijze, invalshoeken, teksten en/of afbeeldingen van Mrs e-commerce, en Mrs e-commerce dus een andere aanpak moet hanteren, dan vervalt de garantie automatisch aangezien Mrs e-commerce op deze wijze beperkte invloed heeft op de uitkomst van de campagne.

13.13. Het garantiebeleid van Mrs e-commerce is tevens niet van toepassing indien de campagne een conversiepercentage van 1% of minder heeft.

 

Artikel 14. Aanvullende bepalingen: coaching, online leeromgeving en online masterclasses

14.1. Er is door de klant geen enkel recht of verplichting te ontlenen aan het traject, de online leeromgeving, de online cursussen, het programma en/of de sessies en ieder handelen van de klant is voor zijn/haar eigen rekening en risico. Mrs e-commerce aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor de wijze waarop de klant de aan hem/haar gedoceerde wijze en methode van Mrs e-commerce in de praktijk tot uitvoering brengt.

14.2. De kennis die door de klant wordt opgedaan, mag niet worden gekopieerd en mag alleen voor eigen doeleinden gebruikt worden. Daarnaast is het de klant niet toegestaan, ongeacht (volledige) deelname of niet, om binnen 12 maanden na afronding van het traject en/of het programma een soortgelijk traject/programma al dan niet met referentie naar of volgens de methode van Mrs e-commerce aan te bieden of te doen geven. Als Mrs e-commerce waarneemt dat de klant de content geheel of gedeeltelijk heeft gekopieerd, is het aan de klant om aan te tonen dat dit niet het geval is, en is artikel 9 van toepassing.

14.3. Indien Mrs e-commerce is verhinderd voor een overeengekomen 1:1 sessie, zal in overleg met de klant de sessie worden verplaatst.

14.4. De klant heeft na aankoop 1 jaar toegang tot de online leeromgeving en content van Mrs e-commerce.

14.5. Indien Mrs e-commerce besluit materiaal te verwijderen of te verhuizen, stelt Mrs e-commerce de klant hier drie maanden voorafgaand aan de verhuizing of verwijdering van op de hoogte, via het meest recente bekende e-mailadres van de klant. De klant is zelf verantwoordelijk voor het tijdig volgen van de content en eventueel downloaden van bestanden.

14.6. Mrs e-commerce mag de content binnen een traject/online cursus en de online leeromgeving uitbreiden, beperken of aanpassen in verband met kwalitatieve verbeteringen zodra Mrs e-commerce dit nodig acht.

14.7. Wanneer Mrs e-commerce vaststelt dat de klant zijn/haar inloggegevens met derden deelt, dan wel dat derden door toedoen van de klant toegang hebben gekregen tot de online leeromgeving, community, online masterclass, webinar en/of afgeschermde content van Mrs e-commerce, mag Mrs e-commerce de toegang tot deze gegevens en de leeromgeving en/of community voor de klant, zonder voorafgaande waarschuwing, ontzeggen.

14.8. Mrs e-commerce maakt gebruik van software van een derde partij (leverancier) om de content binnen de online leeromgeving digitaal aan de klant beschikbaar te stellen. Mrs e-commerce kan niet garanderen dat die software altijd en overal te bereiken is en aanvaard geen aansprakelijkheid voor het tijdelijk niet bereikbaar zijn van de content.

14.9. De klant is niet gerechtigd screenshots te maken van de online trainingen en de online leeromgeving en via social media te delen tenzij dit gebeurt met expliciete toestemming van Mrs e-commerce.

14.10. Mrs e-commerce mag, wanneer de klant in termijnen betaalt en de termijnbetaling(en) niet-tijdig heeft gedaan, het recht op deelname aan de cursus en toegang tot de online leeromgeving blokkeren (opschorten) tot de betalingsachterstand is ingelopen. Indien de toegang tot een online leeromgeving is ontzegt, zal de klant weer toegang krijgen zodra de betalingen zijn voldaan.

14.11. Mrs e-commerce beheert een online community. Wanneer de klant dit wil kan de klant lid worden van deze online community door toegang tot deze community te vragen. Alleen klanten met een actieve licentie zijn gerechtigd om aan deze community deel te nemen. De online community wordt aangeboden als extra dienstverlening, de klant kan hier geen enkele rechten aan ontlenen en het staat Mrs e-commerce vrij deze online community te beëindigen.

14.12. De klant kan in de online community van Mrs e-commerce berichten plaatsen. De klant is te allen tijde verantwoordelijk voor de inhoud van de berichten die worden geplaatst. Berichten mogen geen reclame, ongevraagde acquisitie, spam, discriminerende, pornografische, beledigende of bedreigende inhoud bevatten of op andere manier wijze de wet overtreden en andere deelnemers schaden. Mrs e-commerce mag deze informatie altijd zonder opgaaf van redenen verwijderen.

14.13. Als de klant de sfeer binnen de community verstoort door zijn gedrag, of berichten plaatst in de community welke in strijd zijn met artikel 14.12, dan mag Mrs e-commerce de klant de toegang tot deze online community ontzeggen en toekomstige deelname weigeren. Dit heeft geen enkele invloed op door de klant betaalde gelden of betalingsverplichtingen van de klant.

14.14. Deelname van de klant aan een online groepsactiviteit kan niet worden verplaatst of ingehaald in geval van afwezigheid. Mrs e-commerce maakt een planning voor de groepsactiviteiten en stelt de klant daarvan tijdig op de hoogte. Indien mogelijk kan Mrs e-commerce de content en/of opname van een groepssessie delen met de klant. Het niet (kunnen) deelnemen leidt niet tot restitutie van betaalde gelden of opschorting van een betalingsverplichting.

14.15. Indien Mrs e-commerce door overmacht (genoemd in artikel 12) genoodzaakt is om een online groepsactiviteit, welke onderdeel is van een traject, te verplaatsen, behoudt de klant het recht op aanwezigheid voor activiteit voor de nader te bepalen datum.

14.16. Restitutie van de door de klant aangeschafte ticket(s) voor een van de online webinars/masterclasses van Mrs e-commerce is niet mogelijk. Indien mogelijk kan het ticket in overleg met Mrs e-commerce ingezet worden voor een andere datum mits deze beschikbaar is.

14.17. Indien Mrs e-commerce door onvoldoende aanmeldingen, verhindering van Mrs e-commerce of ingehuurde derden en/of overmacht (zoals genoemd in artikel 12) genoodzaakt is om een webinar/masterclass te verplaatsen, behoudt de klant het recht op aanwezigheid voor de dienst voor de nader te bepalen datum.

 

Artikel 15. Overige bepalingen en toepasselijk recht

15.1. Als de klant in de opdracht bepalingen en/of voorwaarden opneemt die afwijken van, of niet voorkomen in, deze voorwaarden, dan zijn deze bepalingen en/of voorwaarden alleen bindend als Mrs e-commerce deze bepalingen en/of voorwaarden uitdrukkelijk schriftelijk heeft geaccepteerd.

15.2. Mrs e-commerce spant zich in om passende technische en organisatorische maatregelen te treffen om de (persoons-)gegevens te beveiligen tegen verlies en/of tegen enige vorm van onrechtmatig gebruik door derden. Zie hiervoor ook de privacyverklaring.

15.3. Partijen zijn verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die zij met betrekking tot de overeenkomst en de werkzaamheden hebben verkregen. Informatie is vertrouwelijk als dit door de andere partij wordt aangegeven of als dat blijkt uit redelijkheid en billijkheid.

15.4. Indien Mrs e-commerce in het voordeel van de klant afwijkt van de algemene voorwaarden, kan de klant daar geen rechten aan ontlenen.

15.5. Rechten en plichten die ontstaan uit de overeenkomst kunnen alleen van de klant op een andere partij worde overgedragen als Mrs e-commerce daar schriftelijk toestemming voor heeft gegeven.

15.6. Op alle overeenkomsten en deze algemene voorwaarden is Nederlands recht van toepassing.

15.7. Partijen zullen eventuele conflicten eerst samen proberen op te lossen voordat zij een beroep zullen doen op de rechter.

15.8. Alle conflicten zullen worden beslecht door de bevoegde rechter in het arrondissement waarin Mrs e-commerce is gevestigd, behalve als een wettelijke verplichting anders bepaalt.

Versie: maart 2025

[/av_textblock]

[/av_one_full][/av_section]