fbpx Mrs e-commerce ...

het verhaal van mrsecommerce

van geflopte webshop
naar miljoenen omzet.

het verhaal van mrsecommerce

van geflopte webshop naar miljoenenomzet.

new york?!

Wanneer je mij een beetje kent, weet je dat wanneer ik iets in mijn hoofd heb, ik er ook alles aan doe dat het gebeurt. Dus toen ik in 2009 stage wou lopen in New York, besloot ik wel even een webshop te starten om die droom te bekostigen.

Dat leek in eerste instantie prima te lukken, tot dat ik er achter kwam dat het product wat ik verkocht eigenlijk niet mocht verkopen en toen ging alles mis. Ik had geen goed concept meer, kreeg nog een mega naheffing van importkosten en bleek totaal niet op de hoogte te zijn van de wetgeving.

Uiteindelijk :

  1. had ik GEEN extra geld verdiend
  2. heeft het mij misschien alleen maar geld gekost
  3. heb ik de webshop moeten sluiten
  4. liep ik stage in Amsterdam.

Ondanks dat ik toen mijn droom niet kon realiseren, geloofde ik nog steeds in het concept webshops en dat je daar geld mee kunt verdienen. Ik moest alleen de regels leren kennen en uitzoeken hoe je nu echt een succesvolle webshop kunt opzetten.

van falen naar succes.

Dus het was een logische stap dat ik na mijn studie begon als webshop manager. Tijdens deze functie heb ik alle werkzaamheden die bij de webshop komen kijken, uitgevoerd. Een unieke ervaring, want dit maakt het dat ik een enorm brede kennis heb opgedaan.

Door veel strategieën toe te passen, is het uiteindelijk gelukt om de omzet binnen een paar jaar naar de €2,5 miljoen te krijgen.

Ging dat allemaal in 1 keer goed?

Nee, sommige investeringen van €10.000,- leverde niets op. Alleen door de dingen uit te proberen en te kijken wat er dan wel werkt en daar meer van te doen, bleef de omzet maandelijks stijgen.

Daarnaast besloot ik geleerde strategieën ook weer zelf in de praktijk toe te passen en startte ik weer een eigen webshop. Alles wat ik in de praktijk leerde, paste ik ook toe binnen dit bedrijf waardoor ik binnen een jaar een goed lopende webshop had en van het eerste naar het tweede jaar een omzetgroei van 200% realiseerde.

Dus toen ik mijn eigen webshop en die van mijn werkgever succesvol maakte, dacht ik ‘dan moet dit ook bij andere webshop eigenaren kunnen’.

Wat als ik ze dit ga leren en ze ga behoeden voor mijn fouten? De combinatie van mijn kennis en ervaring is uniek, ik vertel je niet wat je moet doen als ik er zelf niets vanaf weet. (En dat is op webshop gebied niet veel) Ik pas de succesvolle strategieën toe die ik in de afgelopen 12 jaar heb geleerd. Om de startende webshop eigenaar te helpen, gaf ik in 2019 mijn boek ‘Hoe start ik een webshop?’ uit.

"Ik ben van mening dat je anno nu nog steeds een succesvolle webshop neer kunt zetten, ook al zijn er 80.000 webshops in Nederland."

Als jij van mening bent dat jij het kan en alles er aan doet om het te laten slagen, dan kan jij geld verdienen van jouw webshop. Blijf je miepen en alles en iedereen de schuld geven? Dan gaat het je niet lukken. Dat is helaas de reden waarom de helft van de webshops niet langer dan 2 jaar bestaat.

ALS JE MIJ ZOU KENNEN DAN…

– Weet je dat ik echt een thee leut ben, je maakt mij echt wakker voor een lekkere hete kop thee (en chocola)

– Weet je dat ik een echt familiemens ben, mijn zoontje is mijn grootste motivatie. Dus als ik op sommige dagen na 3 uur niet reageer, dan is het zijn schuld.

– Weet je dat ik vrij koppig kan zijn, als ik het niet met je eens ben, dan doe ik het niet.

– Weet je dat ik een tikkeltje te ambitieus ben, gelukkig weten mijn vrienden en familie ondertussen wel dat ze mij dan lekker moeten laten gaan.

– Weet je dat ik jeuk krijg van berichtjes met een knipoogje er in, het komt zo vreselijk betweterig over.

– Weet je dat ik gek ben op Mini’s en de Countryman heeft jaren op mijn verlanglijstje gestaan. Nu pronkt hij voor de deur.

– Weet je dat mijn lievelingsboek “You are a badass” van Jen Senciro is. Ik hou van positief en oplossend denken en ik pas de wet van aantrekking toe.

– Weet je dat ik ondertussen nog steeds niet in New York geweest ben. Dat staat nog steeds het verlanglijstje.

– Mijn motto is: “Wat is nou het ergste wat er kan gebeuren?” Stel die vraag eens aan jezelf wanneer je een keuze moet maken. Het maakt het leven een stuk makkelijker.

Maar ik doe dit niet allemaal alleen..

Een groot gedeelte van deze vrouwen zie ik dagelijks op kantoor. We zijn een hecht team en kennen onze klanten bij voornaam.

Stefanie - MrsEcommerce

The Big Boss. Ze geeft de online trainingen en webinars nog helemaal zelf, maar in de uitvoerende kant heeft ze een volledig team getraind om jou als klant zo goed mogelijk te helpen.

Cindy - Account manager online marketing

Cindy is al een paar jaar een vast gezicht bij Mrs e-commerce en weet als geen ander hoe je een webshop kunt laten groeien. Als accountmanager is ze dan ook het vaste aanspreekpunt voor onze (nieuwe) klanten.

DAnielle - Social ads specialist

Wanneer je Danielle mailt zal je altijd snel een enthousiaste reactie vervangen in een begrijpelijke uitleg. Ze is mega creatief en ambitieus en is altijd op zoek naar nieuwe mogelijkheden om een zo goed mogelijk resultaat uit de advertenties te halen.

Chelsea - SEO/SEA Specialist

Chelsea is van nature creatief en daardoor kan ze goed in de wensen van onze klanten kruipen. Ze heeft een goed gevoel van trends en actualiteiten, wat goed helpt bij het bedenken en maken van alle creatieve aspecten van je webshop.

Ilse - Social ads specialist

Ilse is onze duizendpoot. Met haar creativiteit is ze een waardevolle aanvulling voor de social media advertenties, maar ook voor organische social media draait zij haar handen niet om.

Donna - SEO specialist

Donna is megacreatief en bedenkt de beste plannen en ideeën voor klanten. Met haar enthousiaste karakter weet ze keer op keer onze klanten succesvol op weg te helpen.

Anouk - Customer Support

Heb je hulp nodig? Anouk helpt jou verder met waar je ook tegenaan loopt.

Sietse - Klantbeheer

Sietse is van nature een coach en kijkt graag met je webshop mee. Doordat hij snel kan schakelen, ziet hij bij elke webshop een strategisch plan waar je weer mee vooruit kunt.

Demi - klantbeheer

Demi heeft een praktische aanpak en is vastberaden om het beste uit jouw webshop te halen. Met haar focus op resultaat kijkt ze samen met jou hoe je webshop kan verbeteren. Ze helpt je graag met concrete stappen waarmee je direct verder kunt.

Lilianne - Klantbeheer

Lilianne heeft een scherp oog voor kansen en mogelijkheden. Ze denkt graag strategisch met je mee om een plan te bedenken waarmee je webshop kan groeien. Door haar creativiteit en inzicht weet ze precies hoe jouw webshop de volgende stap kan zetten.

Sera - Social media manager

Sera beheert met zorg onze DM’s en staat altijd klaar om je vragen te beantwoorden. Ze denkt graag met je mee en geeft nuttige tips en adviezen. Door haar behulpzaamheid en inzicht zorgt ze ervoor dat je altijd verder kunt en kijkt ze naar mogelijkheden om je webshop te verbeteren.

Bodie - Office Dog

Bodie is het zonnetje in huis. Hoewel hij soms denkt dat hij het kantoor hermetisch moet bewaken, kennen de meeste mensen hem van de snurkgeluiden op de achtergrond.

download een persoonlijk rapport, helemaal gratis.

Je krijgt o.a.:

1. Een EXACT lijstje met to-do's die jouw SEO in één klap beter maakt.
2. Een ranglijst van beste trefwoorden voor zoeken in Google.
3. Een advies over de gebruiksvriendelijkheid van je website.

Het is een soort APK voor je webshop. Zo weet je precies waar jij de focus op kunt leggen om heel snel meer verkopen via Google te krijgen.

Het formulier wordt automatisch gegenereerd naar jouw e-mailadres gestuurd. Je kunt vrijwel direct aan de slag.