fbpx

BEHIND THE SHOP: HUMBLE

Online shoppen is de afgelopen jaren enorm toegenomen. Naast de grote bekende namen zijn er ook veel enthousiaste ondernemers die met een droom een webshop zijn gestart. Hoe leuk is het om meer te weten te komen over deze webshops? Daarom vraag ik wekelijks een aantal ondernemers het hemd van het lijf! Ik trap af met de toffe shop: Humble!

Monique (32) woont samen met haar vriend en dochter Laurèn en is een geboren en getogen Fries. In januari 2019 verwachten zij baby nummer twee! Op 31 maart 2018 heeft zij de digitale deuren van Humble (www.hum-ble.nl) geopend.

Waarom ben je Humble gestart?

Het idee voor Humble kwam voort uit jarenlang dagdromen over iets opstarten binnen de mode scene. Na het afstuderen aan de Mode opleiding en werken voor verschillende grote mode bedrijven had ik nog steeds het verlangen om zelf iets op te richten. Met mijn rugzak vol mode ervaring trok ik na de geboorte van onze dochter Laurèn de stoute schoenen aan. Want ja als ik een klein mini mensje op deze wereld kon zetten dan kon ik toch zeker ook een eigen bedrijf opstarten?! Zo gezegd zo gedaan, op naar de kamer van koophandel en daar was dan mijn eigen webshop en kledinglijn geboren genaamd; Humble.

Wat verkoopt Humble?

Humble is een kledingmerk voor meisjes en jongens in de maten 92 t/m 134. Voor de allerkleinsten is er Humble Mini in de maten 62 t/m 86. Naast kleding brengen we ook leuke accessoires wannahaves uit. We hebben een zeer wisselend assortiment, dit zorgt ervoor dat onze voorraad beperkt is, maar onze collectie uniek. Naast het shoppen van onze items online, kun je ons ook in fysieke winkels vinden. Hier kun je onze items nog lekker even voelen en/of zien voordat je ze koopt.

Wat maakt Humble uniek?

Naast eigen ontworpen en geproduceerde artikelen bieden we vanaf dit najaar ook internationale merken aan in onze webshop. De meeste merken zijn nog relatief onbekend in Europa, we zijn dan ook super trots en benieuwd wat jullie ervan vinden. Naast vele fashion items worden er ook sterke basics toegevoegd aan ons aanbod. Mix & Match zijn hierbij de keywords.

Heb je ook nog andere werkzaamheden naast Humble?

Ik hou mij fulltime bezig met de mode. Naast het runnen van Humble werk ik ook nog 4 dagen in de mode branche. Ik ben werkzaam als Manager voor Hennes & Mauritz.

Op welk platform draait Humble?

Woocommerce

Bereik je veel klanten via Social media?

Ik bereik veel klanten via Facebook, maar voornamelijk via Instagram. Daarnaast is de collectie van Humble te vinden in de fysieke conceptstore; FAVORITES.

Wat vind je het leukste aan het hebben van een webshop?

De reacties van klanten, volgers en bekenden op de collectie en hoe ik de webshop “run”.  Altijd leuk om lieve reacties en complimenten te krijgen op bijvoorbeeld je social media post / foto’s die je hebt gemaakt.

Welk onderdeel van de webshop vind je een uitdaging?

De technische kant omdat daar veel tijd in gaat zitten die je met een baan en het runnen van een webshop ernaast niet veel hebt. Daarnaast vind ik de administratie ook minder leuk en soms dan ook een uitdaging.

Wat zou je graag nog met Humble willen bereiken?

Het doel voor Humble is het uitbreiden van het aanbod. Zowel in de breedte als in de diepte. Daarnaast zou ik graag samen werkingen willen aangaan met andere webshops / merken. Ook het deelnemen aan toffe events staat op mijn doelen lijst.

Welke tip zou je mee willen geven aan mensen die een webshop willen starten?

Vraag gerust andere webshops die jij tof vindt om tips en tricks. Samen bereik je meer dan alleen. Laat je niet gek maken als dingen niet zo lopen zoals je had verwacht. Het gaat met vallen en opstaan!

De hele collectie van Humble shop je op www.hum-ble.nl

 

 

meer blog berichten

Adverteren op Facebook: do’s and dont’s

In de digitale wereld van tegenwoordig is adverteren een belangrijk onderdeel van elke succesvolle marketingstrategie. Facebook ads bieden bedrijven de mogelijkheid om een breed publiek