Help mijn Instagram shopping is afgekeurd!

Wil je eindelijk lekker aan de slag gaan met Instagram shopping, ben je in eens afgekeurd! Heel vervelend, want er staat ook geen duidelijke reden waarom. In dit blog bericht probeer ik je verder te helpen!

Voldoe je aan deze voorwaarden?

Instagram wil dat je aan een aantal voorwaarden voldoet voor je wordt goedgekeurd. Het betreft deze voorwaarden:

  • Je bevind je in een door Facebook goedgekeurd land. Met Nederland en België zit je sowieso goed.
  • Je hebt minimaal 9 artikelen in je webshop staan.
  • Je verkoopt producten geen diensten
  • Je hebt overduidelijk een webshop
  • Je hebt geen persoonlijke foto als profiel foto en/of teveel persoonlijke foto’s op je feed
  • Je verkoopt geen gepersonaliseerde producten (Deze is een beetje vaag, maar als er overduidelijk een categorie is met gepersonaliseerde artikelen dan zien ze het als een dienst)
  • Je hebt een zakelijk Instagram account
  • Je Instagram zit gekoppeld aan je Facebook account

Je voldoet aan de voorwaarden en nu?

Helaas gebeurt het ook heel veel dat je wordt afgekeurd zonder logische reden. De enige oplossing om hier uit te komen is om contact op te nemen met Facebook en dat is nog niet zo makkelijk. Facebook heeft een support mogelijkheid die verstopt zit op een hele vreemde plek. Maar ik kan je vertellen waar die zit! Helaas heb je dan misschien nog niet eens het antwoord, want niet iedereen ziet de mogelijkheid om contact met Facebook op te nemen.

Tijdens kantoortijden, kun je contact opnemen met de support afdeling van Facebook Business. (Werkt alleen op pc)

Klik op Chat, soms zie je ook dat naast chat nog een icoontje verschijnt waarbij je kunt mailen. Dit is vaak wanneer de support gesloten is of wanneer de wachttijd te lang is.

 

Kies vervolgens voor Bedrijfspagina’s

Je kunt nu chatten met een vertegenwoordiger. Zij gaan vervolgens met je mee kijken waarom je bent afgekeurd en vervolgens wordt er een herkeuring aangevraagd.

Ik kan niet chatten met Facebook

Helaas gebeurt dit bij een groot deel van de mensen. Wat de reden daarvoor is, durf ik je niet te zeggen. Kijk hieronder even naar het lijstje met meest voorkomende redenen.  Helaas is het voor ons sinds augustus niet meer mogelijk om voor klanten een herkeuring aan te vragen of te helpen met dit probleem.

Meest voorkomende redenen dat je afgekeurd bent en hoe je dit oplost

Hieronder vind je een aantal redenen dat je afgekeurd bent en de oplossing

  • Geen gevestigde orde: Je instagram account bestaat waarschijnlijk nog niet zo lang, je hebt nog niet genoeg posts of je hebt nog niet genoeg volgers. Zorg er voor dat je deze dingen verbeterd.
  • Je hebt geen producten op je website: Tijdens het aanvragen had je mogelijk nog geen producten op je webshop staan. Dit is wel noodzakelijk bij het aanvragen. Zorg er voor dat je producten in je webshop hebt staan.
  • Checkout style wordt niet ondersteund: bij het aanmaken van de Facebook shop voor de checkout “chatten met verkoper” hebt gekozen. Deze optie wordt niet ondersteund voor Instagram shopping. Helaas is dit niet aan te passen en moet je de hele shop verwijderen en opnieuw beginnen. Je moet dan kiezen voor “betalen op website”

Er zijn op het moment ook een paar bekende problemen bij Facebook. Op het moment krijgen veel mensen de melding geen producten op website of voldoet niet aan de handelseisen. Dit lijkt een bug te zijn, probeer over een paar weken nogmaals de herkeuring aan te vragen in de app.

Zodra je het probleem hebt opgelost, komt er na enkele weken een zinnetje onder de melding dat je afgekeurd bent te staan in de app. Je kunt hier bezwaar indienen en de herkeuring aanvragen.

98 antwoorden
  1. Indy
    Indy zegt:

    Goedemiddag,

    Met mijn bedrijf hebben we geprobeerd ons goed te laten keuren voor shopping, dit is toen niet gelukt. We hebben de dingen aangepast die niet klopten alleen krijgen we het nu niet voor elkaar om goed gekeurd te worden. (We kunnen geen verzoek indienen om goed gekeurd te worden voor de 2e keer)

    Hoe kunnen we dit oplossen?

    Met vriendelijke groet,

    Indy van La BBella

    Beantwoorden
    • Stefanie
      Stefanie zegt:

      Hi Indy,

      Zoals in het blog uitgelegd, is het mogelijk om via de helpdesk van Facebook een herkeuring aan te vragen. Mochten jullie die optie niet zien, dan kan ik jullie er bij helpen. Mocht je daar behoefte aan hebben, dan kan je mij een mailtje sturen en dan help ik jullie graag verder

      Beantwoorden
      • Gaethofs Bo
        Gaethofs Bo zegt:

        Beste,
        Ik heb alle antwoorden gelezen en nagegaan of mijn shopping voldoet aan de voorwaarden. Dit is ook zo maar ik kan ook geen herkeuring aanvragen en ik kan niet chatten met Facebook. Kan jij mij helpen?
        Alvast bedankt!

        Beantwoorden
        • Stefanie
          Stefanie zegt:

          Wat vervelend. Ik kan hier alleen helaas niet mee helpen. Er is zo veel bij Facebook veranderd en er gaat zo veel mis dat het zelfs voor mij een raadsel is hoe sommige dingen opgelost kunnen worden.

          Beantwoorden
  2. Dewi
    Dewi zegt:

    Hoi Stefanie,

    Mijn account voor product tagging is afgekeurd en de knop ‘chatten met vertegenwoordiger’ is bij mij niet zichtbaar. Zou je mij kunnen helpen? Alvast erg bedankt.

    Groetjes Dewi

    Beantwoorden
  3. Lina
    Lina zegt:

    Hey!
    Ik wil even laten weten dat ik het superfijn vind dat ik website heb gevonden! Ik zit al lang met het probleem dat ik ben afgekeurd en ben al heel erg lang aan het zoeken naar oplossing en naar hoe ik Facebook kan contacteren maar was hier nog nooit in geslaagd want je vind echt niets terug op het internet. Ik heb jouw stappen gevolgd kreeg een Facebook medewerker in mijn chat en het probleem is eindelijk opgelost! Ik ben echt heel tevreden nu!

    Beantwoorden
  4. Han
    Han zegt:

    Hi Stefanie,

    Wij hebben hier ook een probleem. De Facebook-shopping is goedgekeurd, maar de IG-shopping niet. Catalogus Manager ziet er ook gewoon naar behoren uit. We waren dus ook op zoek naar de ‘chat met vertegenwoordiger’ – functie. Helaas konden wij die ook niet vinden. Zou je ons ook kunnen helpen?

    Groet, Han

    Beantwoorden
  5. By Dieuw
    By Dieuw zegt:

    Hi Mrs Ecommerce,

    Dankzij jouw artikel is het gelukt Instagram Shopping goed te laten keuren voor mijn account. Heel erg bedankt! Fijn artikel en duidelijke uitleg.

    Heel blij mee!

    Beantwoorden
  6. Nicole
    Nicole zegt:

    Al paar keer geprobeerd om mijn instagram shopping functie aan de praat te krijgen, maar na 1 afkeuring kon ik het niet nogmaals proberen.
    Eindelijk een fijn stappenplan gevonden waardoor het nu goedgekeurd is.

    Beantwoorden
  7. Martin
    Martin zegt:

    Hi Stefanie

    Ik heb hier ook het probleem met IG shopping. De Facebook-shopping is goedgekeurd, maar de IG-shopping niet. Ik ben dus op zoek naar de ‘chat met helpdesk – functie. Helaas kan ik deze niet vinden. Zou je mij kunnen helpen?

    Mvg,

    Martin Boscham

    Beantwoorden
  8. Aukje Bentvelsen
    Aukje Bentvelsen zegt:

    Hallo!

    Mijn Instagram shopping is ook afgekeurd. Er staat dat ik een gevestigde aanwezigheid moet hebben. Ik heb weet niet hoe ik dit moet oplossen, daarom wilde ik chatten met een vertegenwoordiger maar ook ik kan de knop hiervoor niet vinden. Heb je hiervoor een oplossing?

    Groeten Aukje Bentvelsen

    Beantwoorden
    • Stefanie
      Stefanie zegt:

      Hi aukje
      Met gevestigde aanwezigheid bedoelen ze dat je actief moet zijn, een aantal Posts moet hebben en al wat volgers. Meestal kan je na een paar weken de herkeuring wel aanvragen. Ik heb helaas nog niet de oplossing gevonden hoe je de chat wel aan kunt krijgen wanneer je hem niet ziet.

      Beantwoorden
  9. Marianne
    Marianne zegt:

    Hi!

    Ik probeer een ‘winkel’ toe toevoegen aan mijn Instagram pagina. Echter, als ik klik op winkel toevoegen staat er: ‘Er is een onverwachte fout opgetreden. Je kunt deze foutmelding, omdat er iets is misgegaan bij het laden van dit scherm. Tik hieronder op de knop Opnieuw om het nogmaals te proberen’.

    Na klikken op de knop krijg ik deze melding dus keer op keer. Ook voor mijn andere IG pagina wil ik een shop eraan koppelen, maar ook daar krijg ik exact deze melding.

    Wat moet ik doen?

    Groetjes,

    Marianne

    Beantwoorden
    • Stefanie
      Stefanie zegt:

      Hi Marianne

      helaas weet ik daar ook het antwoord niet op. Misschien ligt het aan je app. Soms helpt het om die even te verwijderen en opnieuw te installeren. Het kan evt ook zijn dat er een storing is. Ik heb zelf vandaag met een aantal dingen van Facebook ook problemen.

      Beantwoorden
  10. Sharrism
    Sharrism zegt:

    Hoi!

    Ik heb gisteren mijn instagram shopping aangevraagd maar deze werd vandaag geweigerd. De melding die ik krijg is “gevestigde aanwezigheid vereist”. Kan iemand zeggen wat juist het probleem is? Ik durf niet zomaar een nieuwe aanvraag in te dienen omdat ik hier en daar wel lees dat je maar enkele keren een aanvraag kan doen.. hopelijk kan iemand helpen! Onze webshop is nog maar enkele dagen online maar er wordt wel degelijk gepost.

    Beantwoorden
    • Stefanie
      Stefanie zegt:

      Een gevestigde aanwezigheid betekent dat je nog niet genoeg volgers hebt en je account nog niet zo lang bestaat. Dus ik zou even wachten, zorgen dat je wat groeit (bijv 50 volgers) en lekker blijven posten. Daarna kan je de herkeuring aanvragen

      Beantwoorden
      • Sharris
        Sharris zegt:

        Hoi Stefanie, bedankt voor je snelle reactie! We hebben toch al bijna een 400 volgers op een korte tijd. Is het normaal dat je dan geweigerd wordt? Momenteel kan ik ook geen herkeuring aanvragen, wijzigt dit dan nog? Ik las ergens dat eens geweigerd, je geen nieuwe aanvraag kan doen?

        Beantwoorden
        • Stefanie
          Stefanie zegt:

          Dan is denk ik het probleem dat het account nog niet lang genoeg bestaat. Ze hebben onlangs het ea aangepast dus sommige dingen zijn nog een beetje onduidelijk. Inprincipe kan je bezwaar indienen via de app, er komt dan onderop bij de melding een regeltje te staan waar je op kunt klikken. Die zou automatisch weer te voor schijn moeten komen.

          Beantwoorden
  11. Lois
    Lois zegt:

    Hoi Stefanie,

    Mijn Instagram shopping is helaas niet goedgekeurd. Instagram geeft aan dat mijn account een gevestigde aanwezigheid moet hebben op Instagram. Ook kan ik de optie niet vinden om te chatten met Facebook.

    Ik verneem het graag of je mij zou kunnen helpen.
    Gr Lois

    Beantwoorden
    • Stefanie
      Stefanie zegt:

      Gevestigde aanwezigheid betekend dat je Instagram account nog niet lang genoeg bestaat, je nog niet genoeg volgers hebt of nog niet genoeg Posts. Dus daar kan helaas niets aan gedaan worden, behalve dat je lekker even een aantal weken met Instagram aan de slag moet gaan, lekker actief zijn, Posts plaatsen en minimaal 50 volgers moet krijgen. Dan zou je Op een gegeven moment in de app een herkeuring moeten kunnen aanvragen.

      Beantwoorden
  12. Marjolein
    Marjolein zegt:

    Hi Stefanie,

    Ik ben op het moment bezig een etsy shopje op te zetten met gebruik van facebook en instagram. Heb helaas per ongelijk op ‘Instagram Shopping instellen’ geklikt toen ik een tutorial aan het kijken was en nu is de boel (natuurlijk) afgekeurd met de melding ‘Gevestigde aanwezigheid vereist’. Hoe lang duurt het voor ik dit opnieuw mag aanvragen? (en hoeveel volgers zouden voldoende zijn om dit in te mogen stellen?)

    Groetjes,
    Marjolein

    Beantwoorden
    • Stefanie
      Stefanie zegt:

      Hi Marjolein
      het gaat niet enkel om het aantal volgers, maar ook om hoelang je het account al hebt en hoeveel posts je hebt. Dus ik zou zeggen ga lekker een aantal weken enthousiast aan de gang en dan moet de optie om een bezwaar in te dienen vanzelf verschijnen.

      Beantwoorden
  13. Sharris Meeusen
    Sharris Meeusen zegt:

    Hoi iedereen! Ik wou alvast even laten weten dat ik onlangs ook afgekeurd werd voor instagram shopping. Ik kon nergens een herkeuring aanvragen…
    Enkele weken later kreeg ik alsnog de melding dat het goedgekeurd was, ook al had ik geen nieuwe aanvraag gedaan. Er is dus hoop! 🙂

    Beantwoorden
  14. Dimphy
    Dimphy zegt:

    Hallo steffani,

    Ik heb hetzelfde probleem als han. Mijn fb shopping is wel goedgekeurd maar mijn ig shopping niet. Er staat dat mijn domein niet geclaimd is, maar dat is wel gekoppeld. Ik heb meerdere malen bezwaar ingediend maar krikg altijd dezelfde mail terug.

    Groetjes,

    Dimphy

    Beantwoorden
    • Stefanie
      Stefanie zegt:

      Hoi Dimphy Wat vervelend. Heb je al geprobeerd om via de bedrijfsmanager het domeinnaam te verifiëren? Het is overigens een probleem dat vaker voorkomt. Als je er ook via de bedrijfsmanager Niet uitkomt, zou je contact op moeten nemen met de support

      Beantwoorden
  15. Laila
    Laila zegt:

    Hi Stefanie,

    Thanks voor je fijne website! Ik loop ook tegen het probleem aan dat mijn IG Shopping niet wordt goedgekeurd. Mijn bedrijf staat officieel ingeschreven, alleen verkoop ik producten op Bol.com en heb ik nog geen eigen webshop. Ik link wel naar mijn verkoopaccount op Bol.com met producten, alleen word ik niet goedgekeurd. Jij enig idee of dit met elkaar samenhangt?

    Lees het graag!

    Groetjes,
    Laila

    Beantwoorden
  16. Quinty
    Quinty zegt:

    Hoi!

    Mij lukt het niet om een facebook winkel aan te maken. Ik vind het heel onduidelijk. Ik ben afgewezen omdat ik in strijd ben met het advertentiebeleid of handelsbeleid.

    Groetjes Quinty van Qsieraden

    Beantwoorden
  17. pascal
    pascal zegt:

    Beste Stefanie,
    Met het instellen van de facebook winkel en instagram winkel is de instagram winkel afgewezen. Nu probeer ik via jou voorbeeld de chat te bereiken, maar die knop zit niet in het scherm op die pagina.
    De handleiding om de helpdesk te bereiken van facebook slaat helemaal nergens op. Er wordt verwezen naar handelsbeleid en dan naar opleiding of overzicht wat echt nergens staat daar.

    Zou je mij kunnen helpen?

    Beantwoorden
  18. Lisanne
    Lisanne zegt:

    Hi,

    Mijn winkel op Facebook kan niet worden gepubliceerd. Ik krijg de volgende melding namelijk:
    ”Na het beoordelen van je handelsaccount hebben we vastgesteld dat het in strijd is met ons Geschiktheidsvereisten voor handel en daarom is je winkel niet zichtbaar voor potentiële klanten. Als je van mening bent dat je winkel moet worden gepubliceerd, kun je de details bekijken en een beoordeling aanvragen in Accountkwaliteit”.
    Na een herbeoordeling kreeg ik precies dezelfde melding. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen. Kun jij mij hierbij helpen? Is het nu nog wel mogelijk op een winkel op FB te krijgen?

    Groeten,
    Lisanne

    Beantwoorden
  19. Kylie.
    Kylie. zegt:

    Hi Stephanie,

    Onze facebook shopping is na herbeoordeling goedgekeurd, maar bij het aanvragen van een herbeoordeling op Instagram krijg ik een foutmelding, namelijk; ‘er is een onverwachte fout opgetreden’. Weet jij hoe ik dit kan oplossen?

    Beantwoorden
      • Kylie.
        Kylie. zegt:

        Bedankt voor je snelle reactie!

        Ja, ik heb contact gehad met Facebook support via de chat. Helaas konden zij mij daar ook niet helpen en vroegen mij om bezwaar in te dienen. Ik hoop snel een reactie te ontvangen daarvan of hoop dat het (zoals jij zegt) na een paar weken zal verdwijnen 😉

        Beantwoorden
  20. Sharon Gul Ozdes
    Sharon Gul Ozdes zegt:

    Hi! Op 1 of andere manier krijg ik niet alle producten op de facebook winkel en insta winkel. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik in 1 keer alles kan kopieren van mijn websop. Ook zie ik dat bepaalde producten wel erop staan, maar sommige worden afgekeurd. Er staat een rood rondje dan bij instagram shopping en bij winkels. Kan je mij hierbij helpen?

    Beantwoorden
  21. Xera Alberts
    Xera Alberts zegt:

    Hallo Stefanie, helaas hebben wij dus gekozen voor chatten met verkoper, omdat wij geen eigen webshop op onze website hebben. We dachten juist dat het zo mooi via Facebook kon.
    Is het nu voor ons uitgesloten om de Instagram shopping in te stellen?
    De optie klanten laten betalen via Facebook, is dat een goede optie of krijg je dan met allerlei financiële voorwaarden te maken? Fijn als je ons kunt helpen. Groeten, Xera

    Beantwoorden
  22. Xera Alberts
    Xera Alberts zegt:

    Hallo Stefanie, omdat wij geen eigen webshop op de pagina hebben, hebben wij een webshop via Facebook gemaakt met de optie chatten met verkoper. Nu komen wij er dus achter dat dit zorgt dat we de Instagram Shopping niet kunnen activeren, helaas.
    Is het zonder eigen webshop onmogelijk om de koppeling naar Instagram te maken? Bij de betaalfunctie voor Facebook staat dat dit kan voor de Verenigde Staten en een beperkt aantal andere bedrijven. Alvast bedankt voor je bericht! Groeten, Xera

    Beantwoorden
  23. Olga
    Olga zegt:

    Helaas is ook bij mij het geval zo dat het goedkeuren niet lukt. Volgens mij op Facebook wel maar op Instagram niet. Hoe komt dit ? De reden is dat er geen producten zouden zijn toegevoegd aan de website. Wat uiteraard niet kloppend is. De chat functie zie ik ook helaas niet. Kan je mij alsjeblieft helpen

    Beantwoorden
    • Stefanie
      Stefanie zegt:

      Hi Olga

      helaas kunnen we er niet meer bij helpen. Dit is overigens een bekend probleem wat op een bug lijkt. Ik zou over een paar weken weer een herkeuring indienen via de app. Dan denk ik dat het probleem opgelost moet zijn.

      Beantwoorden
  24. Sandra
    Sandra zegt:

    Ik probeer mn woo-commerce te koppelen met Facebook maar krijg telkens deze melding:
    Pagina is gekoppeld aan een handelsaccount dat niet in aanmerking komt voor Winkels.

    Zou je mij kunnen zeggen wat ik zou moeten veranderen om het wel goed te krijgen?

    Beantwoorden
  25. Tim
    Tim zegt:

    Hi Stefanie, wat fijn dat je hier een blog artikel over hebt geschreven. Ik ben momenteel zelf ook in de weer en het wil niet lukken moet de goedkeuring helaas.

    Kleine vraag; als je artikelen aan je catalogus toevoegt moet je Facebook shop dan goedgekeurd zijn om deze ook op Instagram te gebruiken of hoeft je Facebook shop niet perse goedgekeurd te zijn om de Facebook catalogus alleen op Instagram te gebruiken?

    Thanks!

    Beantwoorden
  26. Vincent van der Velden
    Vincent van der Velden zegt:

    Hallo,

    Ik heb sindskort een aantal producten (meer dan 10 toegevoegd op mijn facebook winkel), dit wil ik ook linken aan instagram shopping maar mijn verzoek is al 2 keer afgewezen en ik weet niet waarom.

    Kan een van jullie me helpen?

    Beantwoorden
  27. Sophie Dollekens
    Sophie Dollekens zegt:

    hee hee! Ik heb ook nog steeds problemen namelijk al mijn producten staan toevoegd op Facebook dus al me items alleen ik kan geen nieuw verzoek indienen omdat er dan staat foutmelding ik heb Facebook geprobeerd te contacteren maar nergens zijn ze bereikbaar ik ben er echt helemaal klaar mee eigelijk 😅 kan iemand me helpen

    Beantwoorden
  28. Elaine
    Elaine zegt:

    Hoi Stefanie, dank voor alle waardevolle tips. Heb ze denk ik allemaal goed doorlopen maar toch is mijn instagram shopping afgekeurd. Ook zegt Facebook dat ik nog niet aan de handelsvereisten voldoe terwijl hij wel mijn website catalogus laat zien. What to do? Hoop dat je mij kan helpen, groetjes Elaine

    Beantwoorden
  29. Sandra de Groot
    Sandra de Groot zegt:

    Hi,

    Ik zit echt met mijn handen in mijn haar.. Ik probeer al enige tijd Instagram shopping aan te vragen. Echter is deze afgekeurd omdat ik het proces had onderbroken omdat ik onverwachts iets tussen kwam. Wat moet ik doen op het opnieuw aan te kunnen vragen?

    Help me out please..

    Thank you!

    Groet,
    Sandra

    Beantwoorden
      • Siem
        Siem zegt:

        Beste Stefanie,

        Wij zijn al een lange tijd bezig om Instagram shopping in te stellen maar het wil niet lukken. Facebook shopping werkt wel.

        De melding die er staat: Koppel het account dat je gaat gebruiken om producten te taggen. Nu zie je alleen accounts die het eigendom zijn van de Bedrijfsmanager en gekoppeld zijn aan de Facebookpagina.

        Graag hoor ik of je ons hierbij kan helpen.
        Alvast bedankt

        Beantwoorden
        • Stefanie
          Stefanie zegt:

          Hi Siem

          Wat vervelend. Ik kan hier alleen helaas niet mee helpen. Er is zo veel bij Facebook veranderd en er gaat zo veel mis dat het zelfs voor mij een raadsel is hoe sommige dingen opgelost kunnen worden. Ik denk in dit geval dat je even zou moeten controleren of zowel je Facebook pagina als catalogus als instagram in je bedrijfsmanager staan

          Beantwoorden
  30. Nils vaessen
    Nils vaessen zegt:

    Hallo,
    Helaas is mijn Instagram shopping en Facebook shopping weer afgekeurd voor de 2e keer. Als reden staat er dat deze niet voldoet aan de Geschiktheidsvereisten voor handel. Ook kan ik niet chatten met facebook. Wat kan ik hieraan doen?

    Beantwoorden
  31. Alinda
    Alinda zegt:

    Hoi Stefanie,

    Dank voor de informatie hierboven! Ook in loop ertegen aan dat ik Instagram Shopping niet in kan stellen. Ik krijg de melding dat product niet beschikbaar is op mijn website. Maar ik heb gewoon producten in mijn webshop staan. Ook lukt het via Facebook wel, daar heb ik al een catalogus gemaakt. Ik kan geen nieuwe beoordeling aanvragen op dit moment en kan ook nergens de optie vinden om te chatten met iemand van Facebook. Zou je mij misschien kunnen helpen? Alvast bedankt!

    Hartelijke groet,
    Alinda

    Beantwoorden
  32. Noémie
    Noémie zegt:

    Hoi Stefanie,

    Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik ben er achter gekomen dat ik mijn domein moest laten verifiëren en dat is nu eindelijk gelukt. Nu is mijn probleem dat ik geen herbeoordeling kan aanvragen, en voor mij is de chat ook niet zichtbaar. Kun jij mij verder helpen? Ik hoor heel graag van je!

    Beantwoorden
  33. Bianca
    Bianca zegt:

    Hi Stefanie,

    Dank je wel voor je waardevolle tips en interessante blogs! Sinds een aantal maanden heb ik een webshop en probeer ik al langere tijd Facebook/Instagram shopping te koppelen. Maar helaas krijg ik vanaf het begin al de melding dat mij Facebook Commerce-account niet is goedgekeurd. Na een aangevraagde beoordeling krijg ik het bericht dat ze bevestigen dat het handelsaccount in strijd is met hun Geschiktheidsvereisten voor handel.
    Ik zit echt met mijn handen in het haar want ik voldoe (in mijn ogen) aan alle regels. Heb jij wellicht een idee wat ik nog kan proberen of ken je iemand die (betaald) kan meekijken en mij hiermee zou kunnen helpen?

    Alvast hartelijk dank voor je reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Bianca

    Beantwoorden
  34. Britt Eelsing
    Britt Eelsing zegt:

    Hi Stefanie,

    Ik heb het probleem dat mijn account niet is goedgekeurd, en ik geen nieuwe beoordeling kan aanvragen. Ik krijg de melding:

    “Na een aangevraagde beoordeling van dit handelsaccount hebben we bevestigd dat het in strijd is met ons Geschiktheidsvereisten voor handel en daarom is je winkel niet zichtbaar voor potentiële klanten.”

    Weet jij of ik op een manier alsnog een nieuwe beoordeling kan aanvragen? Zoals je in de blog schrijft kan je sinds augustus geen nieuwe beoordeling aanvragen, maar ik zie hierboven in een reactie dat je misschien na een aantal weken alsnog een nieuwe kunt aanvragen. Klopt dat?

    Ik hoor het graag van je.

    Groetjes Britt

    Beantwoorden
  35. Arsino
    Arsino zegt:

    Hi Stefanie,

    Ik had je een mail gestuurd,

    ook ik heb problemen met het indienen van een instagram shopping.
    zou je mij verder willen helpen via mijn Email.

    Groetjes

    Beantwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *