fbpx Mrs e-commerce ...

Behind the shop: Liefs op papier

Online shoppen is de afgelopen jaren enorm toegenomen. Naast de grote bekende namen zijn er ook veel enthousiaste ondernemers die met een droom een webshop zijn gestart. Hoe leuk is het om meer te weten te komen over deze webshops? Daarom vraag ik wekelijks een aantal ondernemers het hemd van het lijf! Deze week is het de tijd aan Liefs op papier.

Mijn naam is Shelley Brandon, 45 jaar. Van oorsprong coach (voor jongeren) en zelfstandig ondernemer sinds 2008. Een korte samenvatting over mij: een creatieve, positieve duizendpoot! Liefs op papier is in oktober 2017 officieel gestart. Na een brainstorm van 2 uurtjes had ik mijn visie helder, Liefs op papier geregistreerd bij de KvK en het domein geclaimd. De webshop heet Liefs op papier, www.liefsoppapier.nl

Waarom ben je Liefs op papier gestart?

Voordat ik de webshop ben gestart had ik de Pluimpjes al ontwikkeld. Ik bracht ze toen nog onder mijn eigen naam uit en werkte er ook mee vanuit mijn coachpraktijk voor jongeren.

Wat verkoop Liefs op papier?

Pluimpjes, de leukste complimentenkaartjes, Stationary, magneten, stempels en nog veel meer. Neem gerust een kijkje in de shop!

Wat maakt Liefs op papier uniek?

Op een tweetal merken na ontwikkel ik alles zelf. Dus alle Pluimpjes producten bedenk en maak ik zelf. Hiernaast ontwikkel ik nog meer producten, zoals coachtools. Ook het beeld materiaal maak ik zelf, alle afbeeldingen/foto’s komen van mijn hand.

Alle bestellingen via de shop pak ik ook in als kadootje, zonder dat de klant dit verwacht. Dit verrassingseffect zorgt namelijk altijd voor een glimlach en leuke reacties van klanten.

Heb je ook nog andere werkzaamheden naast Liefs op papier?

Naast Liefs op papier heb ik nog 2 andere ondernemingen, echter mijn focus ligt voornamelijk bij Liefs op papier.

Op welk platform draait Liefs op papier?

Mijn webwinkel gebruik ik als platform.

Bereik je veel klanten via Social media?

Liefs op papier is te vinden op verschillende Social media, zoals Facebook, Twitter en Instagram. De meeste klanten en contacten komen vanuit Instagram en Google.

Wat vind je het leukste aan het hebben van een webshop?

Anderen blij maken met een glimlach. Ik krijg veel lieve en fijne reacties van klanten op mijn producten en inpakkunsten. De glimlach van een ander doet mij goed!

Welk onderdeel van de webshop vind je een uitdaging?

Er is geen onderdeel van de webshop dat ik lastig vind. Wanneer ik ergens tegenaan loop weet ik de juiste mensen gelukkig goed te vinden.

Wat zou je graag nog met Liefs op papier willen bereiken?

Toekomst plannen met Liefs op papier zijn het door blijven ontwikkelen van de producten, deze te verbeteren of juist hetzelfde houden en de serie uit te breiden. Ik zou het super vinden als Liefs op papier in de toekomst verder kan groeien. Het ultieme doel is en blijft het bezorgen van een glimlach bij de ontvangers van de Pluimpjes producten.

Welke tip zou je mee willen geven aan mensen die een webshop willen starten?

Start before you’re ready… heb je een of meerdere producten? Start met je shop. Tuurlijk is inlezen belangrijk wat er allemaal bij komt kijken, echter het voordeel van een eigen onderneming is dat je altijd op elk moment kunt bijsturen. Er zijn goede platformen te vinden die het gemakkelijk maken om een shop te starten en de kosten te overzien zijn.

meer blog berichten