Online shoppen is de afgelopen jaren enorm toegenomen. Naast de grote bekende namen zijn er ook veel enthousiaste ondernemers die met een droom een webshop zijn gestart. Hoe leuk is het om meer te weten te komen over deze webshops? Daarom vraag ik wekelijks een aantal ondernemers het hemd van het lijf! Deze week is het de tijd aan StudiJootje.

       

Jojanneke (44) woont samen met haar man en 2 kinderen (18 en 16) in Kampen. In 2013 is haar webshop StudiJootje (https://studijootje.jimdofree.com) live gegaan.

Waarom ben je StudiJootje gestart?

Toen ik na een ernstig auto-ongeluk thuis kwam te zitten zocht ik naar een bezigheid thuis. Creatief bezig zijn vond ik altijd al erg leuk en toen ik de plotter ontdekte was een nieuwe hobby al vrij snel geboren.

Wat verkoopt StudiJootje?

StudiJootje maakt en verkoopt unieke, persoonlijke en originele kadootjes voor vrijwel elke gelegenheid.

 

Wat maakt StudiJootje uniek?

Doordat het contact met de klant voorop staat en samen wordt gezocht naar het voor de klant perfecte persoonlijke kadootje.

Heb je ook nog andere werkzaamheden naast StudiJootje?

Nee StudiJootje is mijn hobby en mijn werk.

 

Op welk platform draait StudiJootje?

De meeste klanten bereik ik via facebooken een gratis website via Jimdo maar ook op Instagram ben ik sinds kort actief.

 

Bereik je veel klanten via Social media?

Ja voornamelijk via facebook.

Wat vind je het leukste aan het hebben van een webshop?

Het leukst is toch wel het contact met de klant en het samen zoeken naar dat ene perfecte persoonlijke kadootje.

 

Welk onderdeel van de webshop vind je een uitdaging?

Het bijhouden van een webshop vind ik sowieso een uitdaging. De foto’s, het bijhouden van voorraden maar ook zeker de teksten.

Wat zou je graag nog met StudiJootje willen bereiken?

Een groter bereik en wie weet nog eens een samenwerking.

 

Welke tip zou je mee willen geven aan mensen die een webshop willen starten?

Wees creatief en uniek, hoe moeilijk ook in deze tijd.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *